zondag 14 februari 2010

Volgers gezocht

1 opmerking:

  1. Beste, welkom op mijn blog. Hoe krijg je de aandacht wanneer je die zoekt? Vaak krijg je aandacht als je er niet op zit te wachten. Bijvoorbeeld van een telefonisch verkoper in levensverzekeringen. Van de week kreeg ik samen met mijn dochtertje, aandacht van een goed uitziende jonge vrouw. We zaten net aan de chocomel met een croissantje bij la place toen ze ons benaderde met de woorden: 'ach wat een schatje, is het uw papa-dag mijnheer?' Ze krijgt alle aandacht van mijn dochter en begint een geanimeerd gesprek, waarna ze me vraagt of ze een onbeleefde vraag mag stellen en zonder mijn antwoord af te wachten vervolgd ze en zegt: 'ik volg een cursus linquistisch denken en heb vandaag de opdracht om mensen te vragen mij een beetje geld te geven zodat ik iemand die het slecht heeft, mee kan nemen voor een lunch.' Ik geef haar 2 euro en ben met mijn dochter naar buiten gewandeld. Voor de deur werd ik opnieuw belaagd, maar ik sneer:'nee ik heb al iemand van uw opleiding geholpen'. Godsamme Papa-dag.

    BeantwoordenVerwijderen